مبلمان زیبا

آیا میدانید یک سرویس مبلمان که به خوبی تعمیر شده است تفاوتی با مبلمان نو ندارد و بسا بهتر است ؟

مبلمان زیبا

آیا میدانید یک سرویس مبلمان که به خوبی تعمیر شده است تفاوتی با مبلمان نو ندارد و بسا بهتر است ؟

تعمیر مبل ارزان

مبلمان یکی از کاربردی ترین لوازم و نقطه عطف در منزل است که قیمت نسبتا بالایی هم دارد. استفاده مداوم از مبل ها موجب تغییر شکل ظاهری و حتی زیرکار مبل می شود. گذر زمان حتی گران قیمت ترین و مجلل ترین مبلمان را نیز دچار فرسودگی و کهنگی می کند. تعمیرات مبل راهکاری کم هزینه و به صرفه برای رفع خرابی و آسیب ظاهری مبل و استفاده بیشتر از مبلمان شما است.

تعمیر مبلمان یک کار هنری محسوب می شود نه کار فنی و صنعتی برای همین اگر سرویس مبل شما به وسیله استادکار ماهر تعمیر شود تفاوتی با مبل نو ندارد به همین دلیل تعمیر مبلمان میتواند هم راه حلی به صرفه و کم هزینه باشد و هم دکوراسیون شما را عوض کند.

تعمیرات مبل موارد متعددی مثل تعمیر دسته های چوبی شکسته مبل و کاناپه، پشتی های آسیب دیده یا دفرمه شده ی صندلی های ناهارخوری یا تعییر و تعویض فوم و فنر مبل ها را شامل می شود. بسیاری از کارگاه های ساخت مبلمان کار تعمیرات مبل و رویه کوبی را هم انجام می دهند. کارهای مربوط به تعمیرات اسکلت چوبی یا فلزی مبل، رنگ کاری مبل و مواردی مثل ترمیم مبلمان استیل هم توسط کارگاه های مبلسازی یا کارگاه های تعمیرات مبل انجام می‌شود.  

هزینه تعمیر مبل به موارد زیادی بستگی دارد و اگر شما بخواهید باکمترین هزینه و یک تعمیر مبل خوب انجام دهید نیاز به یک گروه تعمیراتی ماهر و کم هزینه دارید. به همین دلیل سایت 20 مبل  طراحی شده است تا به شما در این امر کمک کند.

مبلمان با کیفیت می تواند سال های زیادی بخشی از دکوراسیون منازل شما باشد. گاهی سبک مبلمان خسته کننده و تکراری می شود و قیمت تعویض مبلمان نیز سرسام آور و مقرون به صرفه نیست. در این صورت محیط منزل شما کسالت بار و تکراری می شود و نیاز به تغییر دکوراسیون دارد.

شما میتوانید با انجام دادن  تعمیر ارزان قیمت و مختصر بخش کوچکی از مبلهایتان مثلا تعمیر لقی مبل ، تعویض پارچه یا کاور مبل، تعویض روکش مبل، تعویض دسته های مبل، تعمیر چرم مبل و حتی تعویض فوم و اسفنج مبل هایتان با صرفه جویی در هزینه دکوراسیون خانه و کاشانه هایتان را تغییر و حتی مدرن و بروز تر کنید . برای این کار ما یک پیشنهاد ویژه داریم سایت 20مبل از ارائه دهنده ماهرترین و ارزان ترین خدمات تعمیراتی مبلمان در سطح کشور هستش و با سپردن تعمیرات خود به این سایت خیالتون از هزینه و کیفیت کار راحت هستش و مبلمان شما را تعمیر اساسی میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.